ΝΕΡΑΙΔΑ “ΠΛΩΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ”

Οι μαθητές της Β’ τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν στο πρόγραμμα “Ταξιδεύουμε με μια Νεράϊδα !”. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά ενδιαφερουσών δραστηριοτήτων οι οποίες, διεξήχθησαν μέσα στη τάξη . Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, τα παιδιά εξερεύνησαν το ιστορικό πλοίο της γραμμής του Αργοσαρωνικού, γνώρισαν όψεις της ελληνικής ναυτιλίας και ακτοπλοΐας του 20ού αιώνα και διερεύνησαν, σε συνεργασία με τη δασκάλα τους Γκαμπονιέρη Σοφία, επιμέρους θεματικές όπως το ταξίδι και η θάλασσα, τα καράβια και η ναυσιπλοΐα, η επικοινωνία κι οι μεταφορές, οι άνθρωποι κι οι αναμνήσεις. 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *