Ενόψει των Χριστουγέννων το σχολείο μας συμμετέχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Make a wish” . Οι μαθητές του σχολείου μας αγόρασαν αστέρια ,πάνω στα οποία έγραψαν μια ευχή και ένα μήνυμα αγάπης και αισιοδοξίας για τα παιδιά που αντιμετωπίζουν σοβαρές ασθένειες.


